lunes, 17 de marzo de 2014

Passejos amb el meu mentorat

Una tarda fent exercici amb l'Hugo




Com que el dia de carnavals a Roses feia bon temps vam anar a esmorzar i passejar pel Port però sobretot per veure a la gent disfressada.



L'Hugo es va trobar una canya de pescar i va estar estona intentant pescar alguna cosa fins que es va donar compte que amb allò és molt difícil i ho va deixar, però va ser entretingut veure-lo fer allò.



Una tarda vam anar al Pantà de Boadella, quan li vaig dir la primera vegada per anar-hi em va dir que no li vaig preguntar perquè i em va contestar perquè hi han monstruos i em va fer gràcia que pensés això i després li vaig explicar que allò passan a les pel·licules només i bueno va acceptar venir a donar una volta pel pantà.




Als nens els hi ha agrada buscar coses i tocar tot i bueno va trobar un arc i va estar intentar llençar-lo el més lluny possible però com que s'ha de tenir molta força doncs no va arribar tant lluny però ho ha intentar i fins i tot se la volia emportar però li vaig dir que no que es podia fer mal. 




Aquest cap de setmana vam anar al Museu de l'Empordà 




Aquesta és molt graciosa i me la va demanar ell mateix que se la feix així jajajajaja, cosa de nens!




Fins una altre! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario